אתם שואלים - מומחי אריחי איילה עונים
לקוחות רבים אוהבים ומיישמים אצלם במטבח, מעל לכיריים או בכלל מעל השיש, את אריחי הבטון המעוטרים (מצוירים) ולעתים אף משלבים אותם גם עם אריחים בגוון אחיד. האריחים מגיעים במידה הסטנדרטית של 20*20 ס"מ, או במידות אחרות (10*10 ס"מ, 15*15 ס"מ, ועוד).
שני דברים צריכים לקחת בחשבון כאשר בוחרים ליישם אריחי בטון בחיפוי מעל לשיש:
א. עובי אריח הבטון, שלא כאריח קרמיקה, עומד על כ-2 ס"מ (עם חומר ההדבקה). במידה והאריחים לא נכנסים לנישה בקיר המטבח, אפשר לצבוע את הקצה העליון של האריח בצבע הקיר או בצבע הטיח של הקיר. ניתן גם להוסיף מעליו פס דקורטיבי מעץ או ממתכת (קרניז). רוב הלקוחות שלנו בוחרים באפשרות הראשונה. תוכלו להיכנס לדף הבית שלנו בפייסבוק כדי לראות תמונות של יישום האריחים במטבחים:
https://www.facebook.com/AyalaTiles
ב. מכיוון שמדובר ב"אזור עבודה" פעיל, יש לזכור כי אריחי הבטון, על אף שהם קלים לניקוי, עשויים מחומרים טבעיים אשר אינם עוברים שריפה בתנור כדוגמת אריחי קרמיקה ופורצלן, ולכן הם יכולים לספוג נוזלים כמו שמן ורטבים. בשל כך, מומלץ ליישם שתי שכבות הגנה (סילר) על האריחים לאחר התקנתם, ובהמשך, לנקות כל לכלוך שעשוי לגרום להכתמת האריח.
שני דברים צריכים לקחת בחשבון כאשר בוחרים ליישם אריחי בטון בחיפוי מעל לשיש:
א. עובי אריח הבטון, שלא כאריח קרמיקה, עומד על כ-2 ס"מ (עם חומר ההדבקה). במידה והאריחים לא נכנסים לנישה בקיר המטבח, אפשר לצבוע את הקצה העליון של האריח בצבע הקיר או בצבע הטיח של הקיר. ניתן גם להוסיף מעליו פס דקורטיבי מעץ או ממתכת (קרניז). רוב הלקוחות שלנו בוחרים באפשרות הראשונה. תוכלו להיכנס לדף הבית שלנו בפייסבוק כדי לראות תמונות של יישום האריחים במטבחים:
https://www.facebook.com/AyalaTiles
ב. מכיוון שמדובר ב"אזור עבודה" פעיל, יש לזכור כי אריחי הבטון, על אף שהם קלים לניקוי, עשויים מחומרים טבעיים אשר אינם עוברים שריפה בתנור כדוגמת אריחי קרמיקה ופורצלן, ולכן הם יכולים לספוג נוזלים כמו שמן ורטבים. בשל כך, מומלץ ליישם שתי שכבות הגנה (סילר) על האריחים לאחר התקנתם, ובהמשך, לנקות כל לכלוך שעשוי לגרום להכתמת האריח.
השאלה בדרך כלל נשאלת, יותר בשל עמידת מים לאורך זמן על אריחי הבטון ובמיוחד אם השיפוע לא לגמרי משופע, ופחות מחשש להחלקה. יש מומחים בתחום האומרים שאין בעיה ליישם אריחי בטון במקלחון אם מיישמים שתי שכבות של סילר טוב ושומרים על שיפוע. ללקוחות המתלבטים, אנו מציעים אלטרנטיבה שמתחברת לאריחים המעוטרים ברצפת חדר האמבטיה, כגון פסיפסים או חלוקי נחל תואמים. יחד עם זאת, חשוב לדעת, שרוב הלקוחות שלנו, וביניהם מעצבים ואדריכלים, מעדיפים את רצפת האמבטיה "כמקשה" אחת ובוחרים באריחים הללו גם לשטח הרטוב.
אחת מתכונותיו החשובות של אריח הבטון המעוטר, בדומה לרצפות עץ או שיש טבעי, שניתן לקרצף אותו בנייר זכוכית דק ועדין כדי לחדש את מראהו, מספר רב של פעמים. טיפול נכון באריח יכול לשמר במשך שנים רבות את מראהו המרהיב והיפה. לשם כך, יש להשתמש בחומרי הגנה (סילרים). חומרים אלה מונעים מצד אחד חלחול של נוזלים וחומרים מכתימים אחרים כמו מים, שמן, יין, ובוץ, ומצד שני מאפשרים לאדים לחלחל דרך האריח ולהתאדות ללא הפרעה. את שתי שכבות הסילר יש ליישם לאחר התקנת האריחים, ניקיונם משאריות הדבק, וייבושם המלא, כאשר מאפשרים מרווחי זמן בין שכבה לשכבה (לספיגתה המוחלטת של שכבת הסילר הראשונה באריח). אפשרות נוספת היא, ליישם את שכבת הסילר הראשונה כבר אחרי ההנחה (כאשר האריח נקי לגמרי) ולפני ה"רובה". מכסים אחרי שמי הניקיון מתאדים. ממשיכים לעבוד באתר ולקראת הכניסה לבית מיישמים שכבת הגנה נוספת. לאחר הכניסה לבית ולאורך זמן רב, ניתן לטפח את רצפת האריחים על ידי שימוש בחומרי ניקוי מרוכזים שאותם מדללים במים, בדרך כלל גלון אחד של חומר ניקוי יכול להספיק לחצי שנה. אפשר גם להשתמש בנוזלי שטיפה רגילים אשר אינם מכילים בתוכם חומרים חומצתיים או אקונומיקה.
כל ריצוף דורש טיפול לאורך השנים – גם פורצלן וגם פרקט. עם טיפול נכון, ניתן ליהנות מקסמה של רצפה "חיה ונושמת" שכן למראה החם והנעים שרצפת אריחי בטון מעוטרים וחלקים מעניקה לחלל החדר בו היא מונחת, כמעט ואין תחליף.
מכיוון שקיימים בשוק מספר רב של סילרים, עם הבדלי מחירים ביניהם בהתאם לאיכות וכמות החומר, כדאי וחשוב לבדוק מראש איזה חומר מתאים לכל שלב ושלב המוזכרים לעיל.
כל ריצוף דורש טיפול לאורך השנים – גם פורצלן וגם פרקט. עם טיפול נכון, ניתן ליהנות מקסמה של רצפה "חיה ונושמת" שכן למראה החם והנעים שרצפת אריחי בטון מעוטרים וחלקים מעניקה לחלל החדר בו היא מונחת, כמעט ואין תחליף.
מכיוון שקיימים בשוק מספר רב של סילרים, עם הבדלי מחירים ביניהם בהתאם לאיכות וכמות החומר, כדאי וחשוב לבדוק מראש איזה חומר מתאים לכל שלב ושלב המוזכרים לעיל.
תהליך רכישה
לאחר שההזמנה בוצעה, טלפונית או אצלנו בסטודיו, אנו משריינים אצלנו במחסן את האריחים שבהזמנה, עד ליום האיסוף שנקבע על ידי הלקוח.
אנו מבינים שצפי מועד האיסוף יכול להשתנות אצל כל לקוח ולקוח בהתאם לקצב התקדמות הבניה או השיפוץ של הפרויקט שלו. מבחינתנו אין בעיה. כל שאנו צריכים זו התראה של יום קודם, וההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף, אם בידי הלקוח או במשלוח מאורגן.
אנו מבינים שצפי מועד האיסוף יכול להשתנות אצל כל לקוח ולקוח בהתאם לקצב התקדמות הבניה או השיפוץ של הפרויקט שלו. מבחינתנו אין בעיה. כל שאנו צריכים זו התראה של יום קודם, וההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף, אם בידי הלקוח או במשלוח מאורגן.
בכל שלב ושלב, החל מהצעת המחיר, ביצוע ההזמנה, ועד לחיוב והוצאת חשבונית מס קבלה, יקבל הלקוח, ישירות לכתובת דוא"ל שלו, פירוט מעודכן של הדגמים, הכמויות, והתשלום שבוצע, בהתאם להזמנה שהוא ביצע.
תשלומים ומשלוחים
ניתן לשלם אצלנו במזומן, בצ'קים, או בכרטיסי אשראי. אנחנו מכבדים כרטיסי VISA או MASTERCARD בלבד. על חלק מההזמנות ניתן יהיה לבצע בין שניים לשלושה תשלומים, תלוי בהיקף ההזמנה.
האריחים שלנו ארוזים ברובם בקופסאות קטנות והדוקות (לשמירה על שלמות האריח), במידה של 20*20*20 ס"מ. בדרך כלל נוהגים הלקוחות לאסוף את ההזמנה בעצמם. ברכב פרטי ניתן להעמיס עד כ-10 מ"ר, וברכב ג'יפ אף יותר.
במידה ובחר הלקוח להשתמש בשירותי הובלה, נשמח לתת, אצלנו בסטודיו, פרטים נוספים על האפשרויות, בהתאם לגודל ההזמנה.
במידה ובחר הלקוח להשתמש בשירותי הובלה, נשמח לתת, אצלנו בסטודיו, פרטים נוספים על האפשרויות, בהתאם לגודל ההזמנה.
אריחי איילה ממליצים ללקוחות לבדוק היטב את הכמויות הנדרשות עבורם כולל 10%-5% לחיתוכים והשלמות. מכיוון שאנו דואגים תמיד לעדכן ולגוון את המלאי שלנו, וחלק מהדגמים שלנו יוצאים מהמלאי לטובת דגמים אחרים, מומלץ תמיד לשמור "ספייר" קטן של אריחים מהדגם שבחרתם, למקרה ויהיה להם צורך בהמשך. לאחר ביצוע ההזמנה, יכול הלקוח לבטל ו/או להחזיר את האריחים שרכש, כפי שנמסרו ובאריזתם המקורית, בתוך שלושה ימים מיום קבלתם. במקרה זה, הזיכוי יהיה על ערך הרכישה פחות 15% דמי טיפול ומשלוח.
במידה וסיימתם את העבודה, ונשארו לכם אריחים, ארוזים וסגורים בקופסאות המקוריות שלהם, תוכלו להחזירם ולקבל עבורם זיכוי מלא, בו תוכלו להשתמש לרכישה של סילר או כל מוצר אחר במלאי.
במידה וסיימתם את העבודה, ונשארו לכם אריחים, ארוזים וסגורים בקופסאות המקוריות שלהם, תוכלו להחזירם ולקבל עבורם זיכוי מלא, בו תוכלו להשתמש לרכישה של סילר או כל מוצר אחר במלאי.
כאמור, בכל רכישה, נשלחת חשבונית מס קבלה ישירות לדוא"ל של הלקוח. במידה ולא הגיעה החשבונית או הקבלה על הרכישה, אנא צרו איתנו קשר במיידי ונשמח לשלוח אליכם העתק נאמן למקור.
שירות לקוחות
ניתן לפנות אלינו, טלפונית, בכל יום במהלך שעות הפתיחה. כמו כן, ניתן ליצור איתנו קשר ישירות דרך האתר, בדף צור קשר, או בכתובת דוא"ל שלנו המופיעה בדף הבית, או דרך הפייסבוק. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בעניין מלאים, עיצוב, יישום והתקנת האריחים, וכדומה.
